Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Stod inget för mej då jag sökte/höjde, skulden syns heller inte på min UC än efter typ ett halvår. Men kanske dom ändrat sina rutiner nu, har som sagt spärrat mig där men har skuld kvar som inte syns på UCn

Stod inget för mej då jag sökte/höjde, skulden syns heller inte på min UC än efter typ ett halvår. Men kanske dom ändrat sina rutiner nu, har som sagt spärrat mig där men har skuld kvar som inte syns på UCn
För mig står det BARA på om jag trycker på ”skriv ut rapport” och då står det längst ner typ: Förfrågningar som inte syns:
Och en lista på alla plus belopp (inkl alla från låneförmedlarna som inte syns för andra)
Står inget nån annanstans på minuc

Ursäktar om jag är lite trög men vilka fördelar har detta i jämförelse med att få det till en vanlig bank? Inget illa menat utan är mer nyfiken på vilka fördelar man kan nyttja eller om det ligger nån smart taktik bakom att använda denna tjänst?

Ha de !

Fördelen är väl att du kan skicka in smslån och sen ansöka om nya så fort dom registrerat betalning om du har behov

Hur lång tid tar det vanligtvis för Betalkoll att genomföra betalningarna?
Jag la in ett par räkningar igår, med förfallodatum igår och idag. Kan jag hoppas att dessa betalas under dagen, och är mottagaren tillhanda under morgondagen?

Hur lång tid tar det vanligtvis för Betalkoll att genomföra betalningarna?
Jag la in ett par räkningar igår, med förfallodatum igår och idag. Kan jag hoppas att dessa betalas under dagen, och är mottagaren tillhanda under morgondagen?

Jag svarar på mitt eget meddelande;
De betalades alldeles nyss. La även in en betalning under förmiddagen som också betalades i samma veva, så de verkar ta kund för kund.

Blev nekad denna, måste bero på att 1 anmärkning = kört.

Hej! Någon som har lagt märke till om krediten syns på UC? Har redan mycket i kreditskulder och vill absolut inte att mer än det jag har ska synas. Tänkte isåfall använda betalkort just för att betala av en del krediter och förbättra mitt score...

Hej! Någon som har lagt märke till om krediten syns på UC? Har redan mycket i kreditskulder och vill absolut inte att mer än det jag har ska synas. Tänkte isåfall använda betalkort just för att betala av en del krediter och förbättra mitt score...
Ja har ca 45000 i skuld hos Betalkoll sen 6 mån typ å inget syns på UC...än.. :)

Hej,

Blev beviljad 50K kredit igår. De gör en miniUC-förfrågan och krediten syns INTE i UC.
Dock gäller det endast betalkoll övriga tjänster från Collector gäller vanlig UC och kredit syns.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp