Det kan du. De skickar inga meddelande per mail. Sen gällande samlingsfakturan vet jag inte om det går att få på mail.När jag loggar in via appen står det att jag har kredit på 10 000, men inte fått nån bekräftelse via mail Eller liknande, men är krediten godkänd då? Kan man testa att höja direkt ?
Det kan du. De skickar inga meddelande per mail. Sen gällande samlingsfakturan vet jag inte om det går att få på mail.
Vet ej. Jag kan varken rekommendera eller avråda dig. Läste nånstans att inte godkände fakturor till Svea.Och dom bryr sig inte vilken typ av räkning det är ? Tänkte bomba på dom mest akuta sms lånen
Bowery du är beviljad 10k så det är klart. När jag skaffade betalkoll och fick 10k beviljat så la jag in 4 smslån räkningar som uppgick i 9k och det var inga problem.Jag har alltid fått fakturan i brevlådan men här om dagen kom den till min epost istället. Så jag behövde inte göra någotBowery du är beviljad 10k så det är klart. När jag skaffade betalkoll och fick 10k beviljat så la jag in 4 smslån räkningar som uppgick i 9k och det var inga problem.
Jag har alltid fått fakturan i brevlådan men här om dagen kom den till min epost istället. Så jag behövde inte göra någotBowery du är beviljad 10k så det är klart. När jag skaffade betalkoll och fick 10k beviljat så la jag in 4 smslån räkningar som uppgick i 9k och det var inga problem.