Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Hej
Jag har betalkoll och vet att det stod att de på sikt skulle kunna erbjuda e-fakturor istället för pappersfaktura? Någon som hört något om det är pågång? Vet ni när i månaden ni får er samlingsfaktura på posten?

fick min faktura via hembrevlådan igår den 17 januari från collector betalkoll kom tidigt på morgonen

Hej
Jag har betalkoll och vet att det stod att de på sikt skulle kunna erbjuda e-fakturor istället för pappersfaktura? Någon som hört något om det är pågång? Vet ni när i månaden ni får er samlingsfaktura på posten?
nej inget på G gällande e-faktura. Jag har hört med kundsupporten.

Vet inte exakt men typ 2 månader nu och har höjt till max stegvis. Inga upplysningar togs på 30-40-50k för mej. Bara på 15 och 20k.

Vad har du för kreditscore? Dom tog en UC på mig där dom ser förfrågningar och score. Men inga lån syns. Är det en så kallad synlig upplysning eller räknas inte den som en förfrågan?

Vad har du för kreditscore? Dom tog en UC på mig där dom ser förfrågningar och score. Men inga lån syns. Är det en så kallad synlig upplysning eller räknas inte den som en förfrågan?
Jag har 6,5 sen några veckor tillbaka.
Nej Collectors förfrågan syn/räknas inte då det gäller Betalkoll. Sen återstår det å se om själva skulden dyker upp på UC efter en tid..vilket den gör enligt Collector själva iaf.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp