Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Hur länge har du nyttjat krediten på Betalkoll?
Jag började använda "nya" Betalkoll i mars 2017 och har också ökat krediten har aldrig synts på UC. Innan dess hade jag "gamla" Betalkoll syntes aldrig heller på UC

Senast ändrad:
Jag började använda "nya" Betalkoll i mars 2017 och har också ökat kreditendet har aldrig synts på UC. Innan dess hade jag "gamla" Betalkoll syntes aldrig heller på UC

Vad märkligt att collector själva säger att den rapporteras in till UC? Men sen verkar det inte vara så för alla? Hmm

Det är ingen som har fått det synligt på sin UC. Tourettes Guy ska dock ha fått besked av Collector att det ska bli så i framtiden.

Tyvärr är det väldigt olika besked från Collector vad gäller det beroende på vem man pratar med via mejl. Har flera gånger mejlat med dem om detta och inte fått samma besked. Mycket dåligt, tycker att de kunde utbilda sin kundtjänst personal om detta en gång för alla istället för att få olika besked.

Kolla min chat konversation med dom på sidan 3 i denna tråd..väldigt luddigt men tydliga svar oxå som jag markerat i fet stil.

Kanske bäst att inte uppmärksamma dom heller så mkt att dom ändrar sina rutiner å börjar rapportera in.

Tror ni det går att få Betalkoll med 8ff och 15% i kreditbetyg?

Det är bara o testa, uc de tar påverkar eller syns ändå inte för andra .

jag ansökte om detta igår och blev beviljad, inatt har jag dock fått en försändelse från kivra, vilket verkar vara en fullskalig UC som collector tagit..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp