Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Betalkoll är ganska ensamma va om att erbjuda kredit på 50.000 som dom inte rapporterar till UC?

Stämmer, det är därför jag slog till! Inte för att jag behöver det men för att tjänsten att bra att ha vid behov eller regning dag.
Till min vetskap är det bara Klarna som kör liknande.

Godkänner dem fakturor från andra långivare eller sms-lån? Blev godkänd på 10.000 där nu.

Och inget alls rapporteras eller syns på UC? Har ansökt och fått godkänt, och tänkte höja till 50k för att betala ett par dyra fakturor som jag inte har råd att betala nu (värmepumpen gick sönder), och betala av några dyrare krediter som just syns på UC för att förbättra mitt score lite.

Sen kan jag tillägga att dom är ganska snabba, betalar det man lägger in inom 24 h typ :)

Och inget alls rapporteras eller syns på UC? Har ansökt och fått godkänt, och tänkte höja till 50k för att betala ett par dyra fakturor som jag inte har råd att betala nu (värmepumpen gick sönder), och betala av några dyrare krediter som just syns på UC för att förbättra mitt score lite.

Nope. Inget till min vetskap.
Höjer du till 50K tas en ny miniUC, that's it.

Men har ansökt 10 k idag. När kan jag ansöka om höjning?

Det här har väl tagits upp kanske men vad blir månadskostnaden om man använder 50.000 eller 45.000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp