Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Collector Betal Coll App

På vilket sätt fungerar den inte, om du har försökt lägga in en räkning där förfallodagen är passerad eller där förfallodagen är inom 3-4 dagar går det inte heller. Har du provat att installera om den, vet att Betalkoll hade en uppdatering här om dagen har du den senaste versionen av appen?

Har gjort allt och de fattar inte vad som blir fel. Trist när jag kunnat använda det till något bra :(

Har du pratat med kundtjänst eller teknisk support hos Collector Betalkoll, teknisk support brukar veta bättre.

Jag ladda ner denna app nu och skulle registrera mig. Men de blir ju bara tekniskt fel. Funkar inte denna app?

Jo den ska funka, ett tag sen jag använde den men den ska funka.

Lade in en räkning i juni med avbetalning på 3 gånger fungerade bra har sen inte använt den. Kommer ihåg att det var problem att installera den men när jag installerat om appen var det inga problem. Olleeeeeeee ring kundtjänst i morgon och be att få prata med teknisk support.

Lade in 3 räkningar idag som det är kvartalsbetalning på dvs. jag får en räkning varje kvartal och det går inte att dela upp betalningen. Så Betalkoll är det bästa alternativet för mig, var inga problem att att lägga in dem och Collector tog ingen ny UC.

Men hur vet man om man kan betala sina räkningar där är det när man har lagt in en faktura el? Om så får man den godkänd el inte? Får man meddelande då i appen el mail el ringer dom?
Måste räkningen stå i mitt namn el går det att ta min sambos räkningar oxå?

Men hur vet man om man kan betala sina räkningar där är det när man har lagt in en faktura el? Om så får man den godkänd el inte? Får man meddelande då i appen el mail el ringer dom?
Måste räkningen stå i mitt namn el går det att ta min sambos räkningar oxå?
Du får en push notis när de behandlat din räkning. Ja, du kan betala räkningar utställda på andra personer än dig själv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp