Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector, är de jobbiga?

Sökte ett mindre belopp på Lendo.
Fick en effektiv ränta på 8.91% hos collector.

Hur är dessa om jag vill extra amortera eller lösa lån i förtid?
Står dom har en aviavgift på 35kr som går att skippa om man väljer e-faktura vilket är bra.
Skickar dom hem massa post och skit ändå?

Sökte ett mindre belopp på Lendo.
Fick en effektiv ränta på 8.91% hos collector.

Hur är dessa om jag vill extra amortera eller lösa lån i förtid?
Står dom har en aviavgift på 35kr som går att skippa om man väljer e-faktura vilket är bra.
Skickar dom hem massa post och skit ändå?
De skickar inget och det är bara att betala in extra. Vi gör så varje månad utan att de frågar/bråkar. Även gjort 2st 100k insättningar på lånet utan frågor

Imget hem. Betalar manuellt via appen varje månad, fån minsta beloppet + några hundralappar-1000 när utrymme finns

Imget hem. Betalar manuellt via appen varje månad, fån minsta beloppet + några hundralappar-1000 när utrymme finns
Tack. Är premilärt beviljad o pengarna betalar normalt vis ut efter 3 dagar står det så får se va de blir

För ca ett år sedan när jag skulle söka collector så sket det sig just pga kalp när de bad mig att logga in på kredz?
Inget sånt för mig. Fått pengarna utbetalda men dem har ringt mig. Kan inte ta telefon på arbetstid. Kan dem ångrat sig?

De vill erbjuda dig ännu mer pengar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp