- Meddelanden
- 50
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 62
De skickar inget och det är bara att betala in extra. Vi gör så varje månad utan att de frågar/bråkar. Även gjort 2st 100k insättningar på lånet utan frågor
Tack för input!!De skickar inget och det är bara att betala in extra. Vi gör så varje månad utan att de frågar/bråkar. Även gjort 2st 100k insättningar på lånet utan frågor
Tack. Är premilärt beviljad o pengarna betalar normalt vis ut efter 3 dagar står det så får se va de blirImget hem. Betalar manuellt via appen varje månad, fån minsta beloppet + några hundralappar-1000 när utrymme finns
Tack. Är premilärt beviljad o pengarna betalar normalt vis ut efter 3 dagar står det så får se va de blir
För ca ett år sedan när jag skulle söka collector så sket det sig just pga kalp när de bad mig att logga in på kredz?Gjorde de någon inkomstkontroll/transaktionskontroll via kreditz/tink eller liknande?
Inget sånt för mig. Fått pengarna utbetalda men dem har ringt mig. Kan inte ta telefon på arbetstid. Kan dem ångrat sig?För ca ett år sedan när jag skulle söka collector så sket det sig just pga kalp när de bad mig att logga in på kredz?
Nej ingenting för mig. Pengarna är utbetalda men de har ringt mig men kan inte ta samtal på arbetstidGjorde de någon inkomstkontroll/transaktionskontroll via kreditz/tink eller liknande?