Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chefen betalar inte in min utmätning

Som över min chef har 3 av dom senaste månaderna missat betala in min utmätning när han betalat ut min lön . Har fått förklaringen att han glömt . Dom 2 tidigare gångerna å denna gång lönen som betalades ut den 23 december har det inte heller betalats in något till kfm !! . Alltså vad fan ska jag göra rätt uppenbart att medvetet struntar i det

Du menar att han inte betalar in till KFM?

Ja exakt han drar av pengarna men betalar inte in dom till kfm

Han kommer att krävas på pengarna av kfm, det är inte ditt problem.

Uppdatering har uppenbarligen fortsatt genom året massor av inbetalningar sena å missade november lönens avdrag fortfarande inte inbetalt. Så jag kommer å dra igång en stämning mot honom å kräva på all extra ränta så söker någon i ev samma situation även din åsikt @Lasseman ? Vad fan ska jag göra ?

Uppdatering har uppenbarligen fortsatt genom året massor av inbetalningar sena å missade november lönens avdrag fortfarande inte inbetalt. Så jag kommer å dra igång en stämning mot honom å kräva på all extra ränta så söker någon i ev samma situation även din åsikt @Lasseman ? Vad fan ska jag göra ?
Du får börja med att räkna ut hur mycket extra ränta du åkt på pga det hela.

Om jag ringer kfm på måndag kan dom se exakt hur mycket ränta som debiteras mig varje månad senaste året finns det kvar i systemet? @Lasseman

Det finns inget enkelt sätt att ta reda på det du vill, hur mycket extra ränta du åkt på för respektive period.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp