Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chanser på Samla mina lån? 458k i skulder

Jag har Swedbank, borde man ringa dom och se vad dom säger?
Du har inget att förlora på att ringa och fråga. Men var tydlig fr början att de inte ska ta en Uc och att du undrar OM det skulle finnas nån chans att de vill hjälpa dig. Boka ev ett möte. Sen kommer de ändå behöva ta en uc men i ett senare skede.

Du har inget att förlora på att ringa och fråga. Men var tydlig fr början att de inte ska ta en Uc och att du undrar OM det skulle finnas nån chans att de vill hjälpa dig. Boka ev ett möte. Sen kommer de ändå behöva ta en uc men i ett senare skede.
Så du tror det är mer värt att testa än att ansöka via Lendo t.ex?

Så du tror det är mer värt att testa än att ansöka via Lendo t.ex?
Jag är ingen expert men jag tror att det blir svårt oavsett att få ett sånt stort lån på 460 k som du vill ha. Att ringa sin egna bank eller söka på Lendo är olika vägar att gå. Det är bra att ha fler alternativ. Swedbank kanske säger direkt nej tyvärr det går inte (utan att ta Uc) ja då är det Lendo-alternativet kvar. Lendo samarbetar med många olika banker så det är klart en fördel.
Sen kanske finns de som skulle tipsa dig om att söka 220 k på Lendo och sen 220 k på Advisa. Man måste prova allt om man är tvungen.

Jag är ingen expert men jag tror att det blir svårt oavsett att få ett sånt stort lån på 460 k som du vill ha. Att ringa sin egna bank eller söka på Lendo är olika vägar att gå. Det är bra att ha fler alternativ. Swedbank kanske säger direkt nej tyvärr det går inte (utan att ta Uc) ja då är det Lendo-alternativet kvar. Lendo samarbetar med många olika banker så det är klart en fördel.
Sen kanske finns de som skulle tipsa dig om att söka 220 k på Lendo och sen 220 k på Advisa. Man måste prova allt om man är tvungen.
Okejokej, men Lendo och Advisa har väl samma samarbetspartners?

Du kan boka ett möte med din bank och ta med en egen färsk UC som dom kan titta på. Sen om dom vill gå vidare så kommer de ta en egen såklart.
Ja de va faktiskt en bra idé, men borde man vänta tills sista UC förfrågan går ut om 8 dagar först?

Testa sök på 460k först, via lendo. Får du inga erbjudanden så ringer du lendo och ber dom justera beloppet till ett lägre(ingen ny upplysning). Får du avslag från alla kan du testa med din bank. Tror det är bättre att ta en uc via lendo före din egen bank än tvärtom.

Testa sök på 460k först, via lendo. Får du inga erbjudanden så ringer du lendo och ber dom justera beloppet till ett lägre(ingen ny upplysning). Får du avslag från alla kan du testa med din bank. Tror det är bättre att ta en uc via lendo före din egen bank än tvärtom.
Tack för tipset!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp