Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Challenge: 364 dagar utan shopping

Vet att du har jobbigt skuldsanering och så. Och en man som inte får arbete.
Men du låter lite bitter på oss här ibland.
Vi har alla jobbigt och du har ändå fått din skuldsanering vilket måste vara toppen. Där är jag inte på långa vägar har inte ens lämnat in än.
Vi vrider här o vänder på kronorna så med facit i hand har du kommit långt och 17 mån är ingenting. Skulle vara jätteglad i din sits.
Sen förstår jag att det är jobbigt men lite smile o positivitet skadar inte.
Man behöver inte låta så Bitter hela tiden.
Bitter får stå för dig, inget jag tycker att jag är. Jobbar generellt inte med smileys och hjärtan. Dels blir det inga om jag försöker, och att skriva dem manuellt blir för jobbigt.

Villhöver betyder saker man vill ha så mycket så man tror att man behöver den. Till exempel pysselgrejorna som omnämndes. Jag reagerade mest på att det var så mycket som skulle undantas från köpstoppet så jag inte riktigt tyckte det blev något.

Bitter får stå för dig, inget jag tycker att jag är. Jobbar generellt inte med smileys och hjärtan. Dels blir det inga om jag försöker, och att skriva dem manuellt blir för jobbigt.

Villhöver betyder saker man vill ha så mycket så man tror att man behöver den. Till exempel pysselgrejorna som omnämndes. Jag reagerade mest på att det var så mycket som skulle undantas från köpstoppet så jag inte riktigt tyckte det blev något.
Okej trevlig kväll :)

Visste att du skulle svara!
Villhöver, vad är det?
Har du skuldsanering eller är du bara duktig? :)
Vi har ju inte ss än, vi ska söka.
Men även om man kan köpa en massa saker är det onödigt och bättre att spara om något i huset går sönder.
Eller någon av bilarna. Plus att jag kommer ha mindre inkomst om jag inte hittar jobb exakt direkt för att a-kassa är segt och jag inte vill gå ur bolaget jag är i (hög post som ser fancy ut på cv om man haft bolagsengagemang). Önskar jag hade något jobba hemifrån jobb som en onlineaffär som gick bra t.ex. men det är så skönt att lata sig och ligga i sängen.
Jag ifrågasätter inte ditt behov av att dra ned på shoppingen utan blev bara något road när det blev så mycket som blev undantaget. Bio, badhus, museum, pysselprylar, kosttillskott.

Okej skit i @KassaKon
Någon annan som vill joina? Gather up, alla kan klara det om jag kan.

Senast ändrad:
Om alla skulle sluta att shoppa så skulle de flesta av oss bli arbetslösa, så det är väl inte något att stå efter. Det låter ganska barnsligt, men nu kommer det ju inte att hända och det är lika bra det.

Jag tror inte jag skulle kunna gå så länge utan att shoppa :S Däremot är jag helt för att inte handla cigaretter, läsk, skräpmat och småsaker man inte behöver! Det är något jag försöker undvika så gott det går! Jag drack läsk nästan varje dag förut så det är något som knappast är enkelt för mig.

Jag tror inte jag skulle kunna gå så länge utan att shoppa :S Däremot är jag helt för att inte handla cigaretter, läsk, skräpmat och småsaker man inte behöver! Det är något jag försöker undvika så gott det går! Jag drack läsk nästan varje dag förut så det är något som knappast är enkelt för mig.
Var beroende av cola ett tag varje dag.
Kaffe kan jag däremot inte vara utan då blir jag hopplös;)
Cola en gång i veckan nu och ibland knappt det heller så där är jag duktig :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp