Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Challenge: 364 dagar utan shopping

Håller med men vi kan ta bort ”kanske” för att vara på den säkra sidan

Jag respekterar dig och ditt beslut @Lasseman men detta att få sista ordet beteendet måste också få ett slut dvs påpeka för påpekandets skull. Lite strängare regler skulle inte skada på detta forum.

Okej misstänkte nästan det skulle bli så.
Gick överstyr totalt.
Inte förvånad

Jag vet inte vad som har hänt, jag har inte kikat något i tråden för att jag håller på att sticka, plugga och sånt men det var väl lika bra.

Angående den här tråden, att inte lägga pengar på något onödigt, fortsätter med det. =)

Igår startade min kalender för 2020, vecka 50, så igår började jag om 364 dagar. Återkommer väl om ett år och skriver hur det har gått istället för att skriva hela tiden och vara som en nagel i ögat. God jul och gott nytt år.

Jag vet inte vad som har hänt, jag har inte kikat något i tråden för att jag håller på att sticka, plugga och sånt men det var väl lika bra.

Angående den här tråden, att inte lägga pengar på något onödigt, fortsätter med det. =)
Det är jättebra Lilaros :)

Igår startade min kalender för 2020, vecka 50, så igår började jag om 364 dagar. Återkommer väl om ett år och skriver hur det har gått istället för att skriva hela tiden och vara som en nagel i ögat. God jul och gott nytt år.
Detsamma till dig ❤️

Du har gett en hel del bra tips med din tråd :)

Nja, i ”din” tråd skrev du mitt under brinnande fejd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp