Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Cashking, bluff faktura

Jag ska varken säga ja eller nej. Men det låter absurt att dom skulle ha köpt en lista av ett annat sms-låne-bolag. Det säger sig självt helt uppenbart att Cashking kommer förlora dessa mål och åka på ett hårt straff för det om det skulle vara på det viset. Vilket gör det orimligt om det inte är oerhört korkade personer bakom det "företaget".

Jag tänker också bestrida, så jag hoppas ni andra här som råkat ut för detta gör detsamma! ALDRIG att jag betalar 695 kr för ingenting! Har även mailat Konsumentverket för råd angående detta bluffande! Ser fram emot svar från dem!

Ja, de sa att jag ska skicka tillbaks inbetalningskortet och skriva på det att jag bestrider, samt även skicka det med rek post, så att jag säkert vet att de får det! "Sedan får vi hoppas att de lämnar dig ifred" skriver Konsumentverket, så det verkar ju inte som att de tror att det löser sig bara genom det. Har fått hjälp av Konsumentverket förr, de är väldigt bra!

Det verkar ju som att de tror det löser sig, ska det stå i föregående inlägg såklart!

Har också fått en sån här faktura. Vill polisanmäla och bestrida fakturan.

Bestrid

BESTRIDER ni så möts ni i rätten ifall de tycker sig ha rätt och det funksr inte tro mig bestrid och skicka tillbaka till dom

Vill informera att de makulerade min faktura jag fick från dem, när jag sa att jag aldrig varit inne på sidan! Fattar inte hur det kan bli såhär?

Idag fick jag en bluffaktura på 449 kr.

Mycket obehagligt då någon också ringer från hemligt nummer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp