- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Det var det , men alltid fått avbetalningsplan där .. fick 1500 hos dom ! Du kommer få det där medOk synd men det var Gothia inkasso det gick till ?
Det var det , men alltid fått avbetalningsplan där .. fick 1500 hos dom ! Du kommer få det där medOk synd men det var Gothia inkasso det gick till ?
Tror du kommer få bra hjälp där , tror dom kommer slå ihop dom ! Du kan säkert få fryst ränta om du amorterar mycket iställetJa jag har bara positivt att säga om Gothia har några till ärenden där och de har varit väldigt bra att ha att göra med . Så hoppas mitt hamnar där också men borde ju göra det eftersom ditt gick dit nu ganska nyss . Tack för svar !
Det gick till Gothia under våren, men missbrukad kredit på UC först i november? Fattar jag rätt då?Jag hade fel , jag fick missbrukad kredit i november av dom
Kollade precis på min uc eftersom det var ett bra tag sen ! Blev missbrukad kredit direkt efter det kom till inkasso och Gothia !Det gick till Gothia under våren, men missbrukad kredit på UC först i november? Fattar jag rätt då?