Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cashbuddy inkasso

Jag tror inte jag fått hela beloppet att det ska betalas ..bara dom fakturorna man är sen med ..men jag har sagt till mig själv att inte börja låna igen ..den får gå till inkasso och sen till fogden då ;) för ändå sättet att komma ut i från lånandet ..annars hade jag fått ett lån till ! Aldrig mer låna igen!
Helt rätt tänkt. Kommer säkert göra likadant i slutänden. Men är så jäkla envis så hoppas kunna ta ett redigt samlingslån snart.

Helt rätt tänkt. Kommer säkert göra likadant i slutänden. Men är så jäkla envis så hoppas kunna ta ett redigt samlingslån snart.
Ja det är sättet att faktiskt lösa det med..men har 2 stora lån och dom andra 8 små krediterna på ca 280k ska jag inte samla på något sätt för jag fixar det inte :) vill aldrig mer söka lån faktiskt! Bara till bostad senare....har du mycket lån?

Ja det är sättet att faktiskt lösa det med..men har 2 stora lån och dom andra 8 små krediterna på ca 280k ska jag inte samla på något sätt för jag fixar det inte :) vill aldrig mer söka lån faktiskt! Bara till bostad senare....har du mycket lån?
Bra inställning! Ja rätt så höga lån tycker jag. Ca 900k i skulder. 550 på uc resten hos inkasso eller smslån... 360k i årsinkomst

Jag har ca 980k Idag .. 280k små lån .. 300k bank norwegian .. 400k handelsbanken...ska släppa dom 280k sen bli av med 200k på 12 mån genom utmätning ...För det känner jag måste vara det enklaste nu

Jag har ca 980k Idag .. 280k små lån .. 300k bank norwegian .. 400k handelsbanken...ska släppa dom 280k sen bli av med 200k på 12 mån genom utmätning ...För det känner jag måste vara det enklaste nu
Ja det låter som en bra plan. Dom där jävla smslånen äter upp en inifrån. Och jag väntar på typ 80-100k i försäkringspengar..

Ja det är dom små lånen som är jobbiga och dom måste bort till varje pris ..Jag skiter om jag får en anmärkning eller inte bara jag få bort dom lånen så man kan leva normalt igen :) goa pengar du väntar på då ju :)

Ja det är dom små lånen som är jobbiga och dom måste bort till varje pris ..Jag skiter om jag får en anmärkning eller inte bara jag få bort dom lånen så man kan leva normalt igen :) goa pengar du väntar på då ju :)
Det är helt sjukt att man ens kan låna såna här summor.. hoppas du lyckas :)

Det är helt sjukt att man ens kan låna såna här summor.. hoppas du lyckas :)
Ja det är faktiskt helt galet ..hållit på såhär sjukt länge nu och jag bestämde mig för ett par mån sen när min sambo och mamma till vår dotter att nu måste skulderna bort . Så jag sa att jag släpper dom 280k och betalat nu varje månad 20k på en skuld istället så länge det går innan utmätning startar....kommer få föreläggande i dec ..men ska dra ut på det så länge det går...kanske utmätning i mars tidigast? Så kanske hinner få bort 20k x 4 mån ? Eller 5 mån innan det startar ;)

Klarade mig ur knipan lyckades betala in 2500 idag så nu är de på rull igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp