Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cashbuddy inkasso

jag menar alltså från cashbuddy och inte inkasso =) alltså hur sen man kan vara med cashbuddy

Har legat efter 10 månader med 2 månads betalningar..har bara fått påminnelser lite då o då på brev men nån som vet om hela lånet hamnar hos inkasso?? Elr blir de beloppet som man e sen med? Mitt lån där e på 42 tusen ca.

Har legat efter 10 månader med 2 månads betalningar..har bara fått påminnelser lite då o då på brev men nån som vet om hela lånet hamnar hos inkasso?? Elr blir de beloppet som man e sen med? Mitt lån där e på 42 tusen ca.
Mitt lån där är på 38k just nu , har fått till och med den 5 nov att betala 4200 annars skickas det till inkasso ... ska testa och maila och fråga om jag kan betala 5k den 25 nov istället

Mitt lån där är på 38k just nu , har fått till och med den 5 nov att betala 4200 annars skickas det till inkasso ... ska testa och maila och fråga om jag kan betala 5k den 25 nov istället

Men skickar dom hela lånet till inlasso då? Elr är de bara det beloppet man e sen med?:(

Vet du vilket inksssobolag dom har?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp