Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cash2you.se har slopat UC! :)

de har aldrig tagit uc!

Herregud. Det är cashbuddy som tar uc. Cash2you har aldrig tagit uc. Kanske för många år sedan men detta är ju inget nytt. Så himla lätta är de inte ialla fall

Jo dom har tagit UC på alla manuella ansökningar så sent som i somras, har både bevis i MinUC och via mejlkonversation med dom. Men efter jag frågat nu sist fick jag svaret som i mitt första inlägg här...gjorde därefter en 3e ansökan hos dem genom tiderna och även den gick för manuell granskning(endast första för typ ett år sen var automatisk och därmed inte UC) fast denna gång togs Creditsafe som dom sa även vid manuell granskning.

Cashbuddy tar som sagt alltid UC...fick mejl från dom om det i fredags...

Skall tillägga att alla mina tre ansökningar har beviljats, trots den andre gjordes via UC.

Senast ändrad:
Tänkte bara berätta att jag trots mina usla förutsättningar fick lån beviljat i dag av dom :) Sökte hos dom i mars när de tog UC och fick givetvis avslag. Hade räknat med avslag äöven denna gång men gjorde en chansning, och se där -det gick! :)

Årsinkomst 410000:-, underskott av kapital 100000:-. Blancolån på närmare 500000:-. Har inga anmärkningar.

Tänkte bara berätta att jag trots mina usla förutsättningar fick lån beviljat i dag av dom :) Sökte hos dom i mars när de tog UC och fick givetvis avslag. Hade räknat med avslag äöven denna gång men gjorde en chansning, och se där -det gick! :)

Årsinkomst 410000:-, underskott av kapital 100000:-. Blancolån på närmare 500000:-. Har inga anmärkningar.

GRATTIS hur mycket sökte du på och hur mycket fick du beviljat?

Jag ansökte om lån hos Cash2you igår. 12000 med två års återbetalningstid. Blev beviljat på två sekunder. Skönt. Signerade med Bankid. Smidigt och bra.

cash2you

De godkänner inga lån om man har haft betalnings föreläggande

cash2you

Jag har inga anmärkningar och en hög årsinkomst men massa förfrågningar och ett underskott det kan kanske bero på detta.

Godkänd med bank id?

jag ansökte precis med bankid, men det står att svar kommer i brevlådan? jag trodde svaret skulle komma på skärmen, någon som vet vad som gäller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp