Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cash2you.se har slopat UC! :)

Hej Xxxxx,

Tack för ditt mail! Vi använder oss numera endast av Credit Safe när vi tar kreditupplysning, och de frågorna sparas inte så det syns inte för andra om du ansöker om lån hos oss. Om du vill ta ett nytt lån kan du ansöka via hemsidan så ska vi behandla den!

Trevlig dag!

Med vänlig hälsning

Catharina

Cash2you.se | Box 7335 | 103 90 Stockholm
Telefon: 08-440 33 00 | Bankgiro: 750-0234
www.cash2you.se

Okej, bara för några månader sen tog dom UC på mig och alla vars ansökningar gick för manuell behandling.

Testade på cash2you nu när de slopat uc men fick som ganska väntat nej pga stort underskott av kapital. Mailade och berättade att jag skattejämkar för detta och fick då göra en manuell ansökan där jag skickade med senaste lönerapporterna. Bingo idag när man öppnar brevlådan och vart beviljad! Kan ju a ett tips om nån är i liknande sits.

Nisse förklara för mig om du skattejämkar hur påverkar du menar du att du betalar mer/mindre i skatt än du behöver påverkar det underskott av kapital?

Nisse förklara för mig om du skattejämkar hur påverkar du menar du att du betalar mer/mindre i skatt än du behöver påverkar det underskott av kapital?

Hej! Det påverkar ju inte underskottet i sig som är lika stort, däremot får jag i mitt fall ut ett par 1000 lappar mer i nettolön eftersom skatten blir lägre efter jämkningen.

Hej! Det påverkar ju inte underskottet i sig som är lika stort, däremot får jag i mitt fall ut ett par 1000 lappar mer i nettolön eftersom skatten blir lägre efter jämkningen.
Så du menar att eftersom du får högre månadsinkomst så anser de att din återbetalningsförmåga är bättre för ett lån hos dem?

Senast ändrad:
Så dum menar att eftersom du får högre månadsinkomst så anser de att din återbetalningsförmåga är bättre för ett lån hos dem?

Exakt så, hade ju egentligen inga större förhoppningar, men kostade ju inget o testa nu när de slopat UC

Testade på cash2you nu när de slopat uc men fick som ganska väntat nej pga stort underskott av kapital. Mailade och berättade att jag skattejämkar för detta och fick då göra en manuell ansökan där jag skickade med senaste lönerapporterna. Bingo idag när man öppnar brevlådan och vart beviljad! Kan ju a ett tips om nån är i liknande sits.

Då har de slopat UC alltså. Förut var det så att de tog UC på "manuella" ansökningar, men inte på de som blev beviljade direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp