Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget under löneutmätning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vill påminna oss alla om en sak här i tråden, men också överhuvudtaget vad gäller interaktionen med människor. Vi vet inte allt om andra. Även om många här delar med sig av mycket, så betyder det inte att man delar med sig av allt. Vi alla har våra anledningar till att hålla vissa saker enbart inom oss. Givetvis kan man bara svara på vad man läser, men försök ändå ha i åtanke att vi inte vet så mycket som vi tror om andra. Var snäll mot varandra, försök lösa problem och stötta varandra för det är det vi behöver <3

Jag har insett att jag har lång väg att gå :facepleading: Går inte alls bra med min budget.
Jag har betalat på 2 krediter. Det är bara 4000 kr kvar. När jag läst här att det blir många avgifter varje år som läggs på.Tänkte att det ska gå bra trots löneutmätning.
Kan absolut inget om ekonomi tyvärr. Men ser ju att mitt skuldsaldo bara går upp de närmaste 10 åren. Känns lite deppigt just nu. :confused:

Jag har insett att jag har lång väg att gå :facepleading: Går inte alls bra med min budget.
Jag har betalat på 2 krediter. Det är bara 4000 kr kvar. När jag läst här att det blir många avgifter varje år som läggs på.Tänkte att det ska gå bra trots löneutmätning.
Kan absolut inget om ekonomi tyvärr. Men ser ju att mitt skuldsaldo bara går upp de närmaste 10 åren. Känns lite deppigt just nu. :confused:
Har du någon i din närhet som kan ekonomi som du kan ta hjälp av? Alla är inte bäst på allt men hjälper man varandra brukar det ordna sig. Jag hade släppt dom där krediteras också om läget är så illa, då du har pengar att klara månaden på. En dag i taget.

Vill påminna oss alla om en sak här i tråden, men också överhuvudtaget vad gäller interaktionen med människor. Vi vet inte allt om andra. Även om många här delar med sig av mycket, så betyder det inte att man delar med sig av allt. Vi alla har våra anledningar till att hålla vissa saker enbart inom oss. Givetvis kan man bara svara på vad man läser, men försök ändå ha i åtanke att vi inte vet så mycket som vi tror om andra. Var snäll mot varandra, försök lösa problem och stötta varandra för det är det vi behöver <3
Jag skrev också samma i stort sett. Hårt tonläge ibland. Man behöver inte vara spydig och trampa på människor.En bra tråd där man kan ventilera. Låt det fortsätta så.@Jessica besvara inte mer inlägg med provokationer. Kram<3

Det får bli lås en stund här då det verkar komplicerat att inte försöka dra igång något igen här.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp