Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget under löneutmätning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej skulle betalat den 31a hur långt tid tar det nu tills utmätning ?

Okej, är ju nästa steg att du får papper om att lämna uppgifter om inkomster och utgifter, och det brukar man ha 14 dagar på sig att göra. Står sista datum i brevet. Därefter kan det verkställas, alltså att löneutmätningen startar. Så tråkigt att det är påväg däråt för dig med.

Okej, är ju nästa steg att du får papper om att lämna uppgifter om inkomster och utgifter, och det brukar man ha 14 dagar på sig att göra. Står sista datum i brevet. Därefter kan det verkställas, alltså att löneutmätningen startar. Så tråkigt att det är påväg däråt för dig med.
Oki start på en gång ? Synd skulle vara bra om jag hann få pension den 19e för skulle kunna bunkra upp lite bönor i skafferi och kött i frysen isof

Oki start på en gång ? Synd skulle vara bra om jag hann få pension den 19e för skulle kunna bunkra upp lite bönor i skafferi och kött i frysen isof
Har du fått brev om att lämna inkomst- och utgift-uppgifter än?

Då tror jag du har en hyffsad chans att få behålla februari. Säg att du får brevet imon och så skickar du in det på kvällen sista dagen. Typ den 16. Även om beslutet tas direkt så kan du nog klara dig ändå då utbetalningarna borde vara körda vid det laget. Någon annan kanske vet bättre hur det är med pensioner, hur långt innan utbetalning sista dag är att ändra nåt?

De kommer nog snart ska du se, men förstår känslan att inte vilja röra det du har så man inte har något kvar sen.
Har tyvärr inte sett nåt idag heller. Det innebär att jag inte kommer få pengar fråns allra tidigast om en vecka :'( Det ställer till det för mig igen, så otroligt trött på det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp