- Meddelanden
- 2 139
- Mottagna reaktioner
- 2 013
- Poäng
- 1 397
14700:- är mitt "förbehållsbelopp" på. Förra månaden skrev jag 13500:- men då hade jag missat att räkna med resekostnader, för den ligger under en annan kolumn i beslutet. Eftersom många av mina vårdbesök är och kommer fortsätta vara på olika orter runtom i länet så kommer jag behöva busskortet även om jag är sjukskriven. Får heller inte bära tungt med den skadade handen så handling osv underlättas av att kunna ta buss när man behöver åka ett par gånger istället för en.
14700:- är iaf beloppet jag från denna månads inkomst kommer att leva på, i väntan på mer svar om prognos och sjukpenning framöver. Skönt. Budget gjord för kommande månad redan. Och det jag sparar undan ihop med dom få tusenlappar jag får i lön räcker för hyra och mat i oktober om någonting krånglar. Så, det ger iaf lite trygghet.
14700:- är iaf beloppet jag från denna månads inkomst kommer att leva på, i väntan på mer svar om prognos och sjukpenning framöver. Skönt. Budget gjord för kommande månad redan. Och det jag sparar undan ihop med dom få tusenlappar jag får i lön räcker för hyra och mat i oktober om någonting krånglar. Så, det ger iaf lite trygghet.