- Meddelanden
- 1 725
- Mottagna reaktioner
- 487
- Poäng
- 587
Om du lön samma månad eller i efterskott?Ja det är galet när så många redan saknar marginaler.
Nej jag får inte lön i förskott. Vad tänkte du på?
Om du lön samma månad eller i efterskott?Ja det är galet när så många redan saknar marginaler.
Nej jag får inte lön i förskott. Vad tänkte du på?
Vi får lön för det vi jobbat i augusti i augusti. Förutom OB som kommer månaden efter.Om du lön samma månad eller i efterskott?
Stort grattis!!Nu har jag också fått skuldsanering! Jag är jätteglad och tacksam. Känns overkligt nästan.

Stort grattis!!![]()
Grattis! Släpp nu inte denna chansen utan gör ditt allra bästa och ompröva om du blir sjukskriven långvarigt. Du fixar detta!Nu har jag också fått skuldsanering! Jag är jätteglad och tacksam. Känns overkligt nästan.

Tack! Har du omprövat nu?Grattis! Släpp nu inte denna chansen utan gör ditt allra bästa och ompröva om du blir sjukskriven långvarigt. Du fixar detta!![]()

Jag har omprövat utifall att det blir långdraget och för att någonstans markera att utebliven betalning har en orsak.Tack! Har du omprövat nu?![]()
Grattis!Nu har jag också fått skuldsanering! Jag är jätteglad och tacksam. Känns overkligt nästan.