Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Jaha, så förslag till betalplan kan inte ses som ett steg i rätt riktning ?
Jag borde få förslag denna eller nästa vecka, stor 6-7 veckor i mitt inledande.
Jo det tycker jag nog att det ska göras.

Även när det saknas betalplan är det samma steg.

Stod 6-7 veckor i mitt inledande också. Inne på vecka 10 nu och fortfarande inget förslag.
Ju längre tiden går desto sämre känns det…

Det är nog fler som får avslag efter förslag till skuldsanering med eller utan betalplan än efter ett inledande
Aha, är det så? Jag hade nog inbillat mig att när man fått betalplan efter ett inledande så är chansen större? Är det inte då borgenärerna får kika på betalplanen och sedan acceptera eller komma med invändning? Hur kommer det sig? Är det pga borgenärerna då man får avslag?

Aha, är det så? Jag hade nog inbillat mig att när man fått betalplan efter ett inledande så är chansen större? Är det inte då borgenärerna får kika på betalplanen och sedan acceptera eller komma med invändning? Hur kommer det sig? Är det pga borgenärerna då man får avslag?
Borgenärerna skiter nog i betalplanen, det förslaget till skuldsanering som man brukar granska och ha åsikter om.

Hur lång tid har borgenärerna på sej att avslå skuldsanering egentligen? De 3 veckorna är bara för inkomma med skulder? :/

Hur lång tid har borgenärerna på sej att avslå skuldsanering egentligen? De 3 veckorna är bara för inkomma med skulder? :/

2-3 veckor efter dom delgvits förslag till skuldsanering

2-3 veckor efter dom delgvits förslag till skuldsanering
Men jag förstod att nu skulle betalplan skickas ut. Är det bara den de kan ge invändningar mot? Skuldsaneringen är det för sent invända mot?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp