Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Precis. Det är det som är så fint när man delar med sig här, alla har så olika tänk och idéer. Man kan alltid plocka något som passar en själv :)
När du fått slutgiltigt beslut på din sanering och du landat i allt och så kommer att våga släppa ner dina spända axlar och andas ut <3
Om du har friskvårdsbidrag på ditt jobb kan det vara en god idé att ta massage några ggr.

Jag tycker det har varit bra med utmätning i efter hand. Måste också tänka om. Har verkligen gått upp och ner. Får jag skuldsanering är jag verkligen tacksam. Tacksam att man fått denna rehabilitering.
Man måste ändra sin inställning i grunden. Det är inte lätt men nu tror jag att jag klarar av att ändra tankesätt.
Jo både utmätningen o saneringen var bra. Man visste vad man hade i inkomst och utgifter. Och jag tyckte det var en befrielse detta att nu går det inte ta några nya lån/krediter längre pga anmärkningarna. Det var också en befrielse.

Min handläggare sa ju att hon höll på med min betalplan. Sen ska de säga vad de tycker (igen). Men trodde att de hade bara 3 veckor att ge besked?
Kan tyvärr dra ut på tiden. För min del kom en sommar m semestrar emellan.

När du fått slutgiltigt beslut på din sanering och du landat i allt och så kommer att våga släppa ner dina spända axlar och andas ut <3
Om du har friskvårdsbidrag på ditt jobb kan det vara en god idé att ta massage några ggr.
Så är det säkert <3 Jag hoppas hoppas det går hela vägen. Massage har jag bokat in förut för friskvårdsbidraget, har lite trasiga axlar som behöver hjälp ibland. Tyvärr har vi bara 1000:- i friskvårdsbidrag så det räcker inte jättelångt. Men simhallen i stan har vi rabatt på via jobbet så tror vi betalar 30:- eller så, det borde jag gå på oftare. Har alltid tyckt om att simma och det är en billig hobby och hälsoinvestering.

Så är det säkert <3 Jag hoppas hoppas det går hela vägen. Massage har jag bokat in förut för friskvårdsbidraget, har lite trasiga axlar som behöver hjälp ibland. Tyvärr har vi bara 1000:- i friskvårdsbidrag så det räcker inte jättelångt. Men simhallen i stan har vi rabatt på via jobbet så tror vi betalar 30:- eller så, det borde jag gå på oftare. Har alltid tyckt om att simma och det är en billig hobby och hälsoinvestering.
Ja men du ser :) Det finns saker att göra utan att det dränerar ens plånbok. Jätteskönt och simma. Och bra för kroppens muskler o leder.
VI har 2000 kr i friskv.bidrag o jag är alldeles för dålig att utnyttja det :( Har en kass rygg så skulle behöva.

Ja men du ser :) Det finns saker att göra utan att det dränerar ens plånbok. Jätteskönt och simma. Och bra för kroppens muskler o leder.
VI har 2000 kr i friskv.bidrag o jag är alldeles för dålig att utnyttja det :( Har en kass rygg så skulle behöva.
Det går alltid att bli bättre på att använda det, så värt tycker jag. Vi har epassi och där finns rätt mycket om man går in och tittar i appen faktiskt :)

Nu har min vän skickat in en ansökan om skuldsanering, däremot skrev hon inte med de små skulderna som hon betalar på sidan av sin utmätning, skulle hon ha gjort det?
Hon skrev endast med de skulder som finns hos KFM. De hon betalar på vid sidan av skrev hon alltså inte med, skulle hon kanske ha gjort det trots att hon betalar på dom?
För den totala summan blir ju fel egentligen, eller är det något hon kan säga vid samtalet med Kfm? Eller kommer de räknas med automatiskt när kfm kollar upp allt? :) Någon som vet? <3

Nu har min vän skickat in en ansökan om skuldsanering, däremot skrev hon inte med de små skulderna som hon betalar på sidan av sin utmätning, skulle hon ha gjort det?
Hon skrev endast med de skulder som finns hos KFM. De hon betalar på vid sidan av skrev hon alltså inte med, skulle hon kanske ha gjort det trots att hon betalar på dom?
För den totala summan blir ju fel egentligen, eller är det något hon kan säga vid samtalet med Kfm? Eller kommer de räknas med automatiskt när kfm kollar upp allt? :) Någon som vet? <3
Alla skulder man har ska med. :)

Alla skulder man har ska med. :)
Tack!! Även om hon skulle lyckas slutbetala nån av dem innan eventuella samtal?
Behöver hon göra ny ansökan helt eller kan man meddela kfm de skulderna också? Eller hur gör man ? :D <3

Tack!! Även om hon skulle lyckas slutbetala nån av dem innan eventuella samtal?
Behöver hon göra ny ansökan helt eller kan man meddela kfm de skulderna också? Eller hur gör man ? :D <3
Man går igenom allt vid samtalet. Då kan hon uppge dem då <3 Lätt att missa innan man har allt samlat där. Så var det för mig också första gången jag sökte. Hade noll koll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp