Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Njae, rastlösheten är kvar. Jag försöker vara stark och stå kvar i mina beslut, men allteftersom jag gör det, så förstår jag bättre varför jag många gånger INTE gjort det. Det r extremt energikrävande. Men men, det jobbas i helgen och jag försöker fokusera på rätt saker.

Är detta din första lön sen inledande? Fick du behålla någon lön i samband med inledande? Vad ska du betala in och vad fick du ut? Gör allt du kan för att betala in, släng inte bort denna chansen. Bättre tider kommer!
Ja jag fick tillbak också. Det försvann jätte fort. Jag ska betala in men är osäker hur det funkar. Ska ha kvar 11300 ca. Men fick bara 17500 ca i lön. Hur gör jag då? Betalar in 7200 då? Det är ju för lite... Kan ju ringa till kfm o fråga på måndag om ingen vet. Måste ju faktiskt ha förbehålls beloppet att leva på, annars går det inte.

Ja jag fick tillbak också. Det försvann jätte fort. Jag ska betala in men är osäker hur det funkar. Ska ha kvar 11300 ca. Men fick bara 17500 ca i lön. Hur gör jag då? Betalar in 7200 då? Det är ju för lite... Kan ju ringa till kfm o fråga på måndag om ingen vet. Måste ju faktiskt ha förbehålls beloppet att leva på, annars går det inte.
Du måste betala enligt planen tyvärr.

Du ska betala in det belopp du fått. Väldigt viktigt speciellt när du just fått inledande.

Precis som andra redan svarat så måste du betala in beloppet. Jag tror inte dom kommer ha överseende med något annat under inledande och särskilt inte om du fick behålla hela lönen förra månaden. Möjligen om du kan visa att dom pengarna gått till absolut nödvändiga saker som ex ett dyrt tandläkarbesök. Men ja, ring din handläggare snarast.

Vad är anledningen till att du får så lite lön? Var det förutsägbart? Kommer det bara återkommande?

När man har betalat in till KFM under inledande eller skuldsanering, kan man inte se det någonstans på mina sidor?

När man har betalat in till KFM under inledande eller skuldsanering, kan man inte se det någonstans på mina sidor?
Icke det. Man ser ingen transaktionshistorik med inbetalningar eller vad som ligger på inbetalningskontot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp