- Meddelanden
- 2 139
- Mottagna reaktioner
- 2 013
- Poäng
- 1 397
3 dagar till lön. 106:- på kontot. Jag jobbar alla 3 dagar så jag har annat att tänka på. Mat finns hemma massor så jag svälter inte. Men känslan är ändå att man blir sårbar och lite less på att vara begränsad. Men det går. Allting är klart för julen, trots att jag fick köpa en extra julklapp då en inte kommit fram med posten trots att den beställdes långt i förväg.
Den 23e vid lön ska jag handla lite lite efter jobbet. Mjölk, frukt, grönt, en bukett blommor och möjligen något mer snacks. Annars är allt klart. Jag hoppas så att ni andra här på forumet känner någon slags lugn inför julen. Att inte ha köpt mat och julklappar och inte ha pengar är en hemsk känsla, men till er som eventuellt har det så, ni är inte ensamma och inga tuffa tider varar för alltid.
Den 23e vid lön ska jag handla lite lite efter jobbet. Mjölk, frukt, grönt, en bukett blommor och möjligen något mer snacks. Annars är allt klart. Jag hoppas så att ni andra här på forumet känner någon slags lugn inför julen. Att inte ha köpt mat och julklappar och inte ha pengar är en hemsk känsla, men till er som eventuellt har det så, ni är inte ensamma och inga tuffa tider varar för alltid.

Sådan var jag när jag var ung, då tyckte jag att det hade sin charm. Nu, not so much.