Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Jag har en inskickad ansökan om skuldsanering. Den beräknas handläggas i april nästa år. Om jag skulle få restskatt nästa år, för detta inkomståret, räknas då skulden som uppkommen innan eller efter inledande? Och, avslutas jämkning automatiskt vid årsskiftet?

Är det någon som vet ungefär hur många procent skatt man betalar på en lön mellan 30-35000:- om man inte jämkar?
Det räknas som uppkommen vid årsskiftet fick vi nyss lära oss av handläggare.. Så i ditt exempel är den uppkommen innan inledande.

Jag har en inskickad ansökan om skuldsanering. Den beräknas handläggas i april nästa år. Om jag skulle få restskatt nästa år, för detta inkomståret, räknas då skulden som uppkommen innan eller efter inledande? Och, avslutas jämkning automatiskt vid årsskiftet?

Är det någon som vet ungefär hur många procent skatt man betalar på en lön mellan 30-35000:- om man inte jämkar?
Gå in på skatteverkets hemsida. Där kan du räkna ut hur mkt skatt du får betala.

Jag behöver...eller njae, vill gärna, köpa en julgran. En plast, tror jag. Vad har ni andra med lite tightate budget köpt för julgran? Min absoluta maxbudget är 1000:-, och den ska vara ca 210 hög och iaf ca 120 bred. Nån som har tips? Jag vill helst att den inte ska se allt för billig ut.

Jag behöver...eller njae, vill gärna, köpa en julgran. En plast, tror jag. Vad har ni andra med lite tightate budget köpt för julgran? Min absoluta maxbudget är 1000:-, och den ska vara ca 210 hög och iaf ca 120 bred. Nån som har tips? Jag vill helst att den inte ska se allt för billig ut.
Kolla rusta eller clas Ohlsson . De har bra julgranar och med inbyggd julgransbelysning så slipper man det bekymmer också. Våran kostade 800kr och är 180 cm hög

Kolla rusta eller clas Ohlsson . De har bra julgranar och med inbyggd julgransbelysning så slipper man det bekymmer också. Våran kostade 800kr och är 180 cm hög
Ja jag är inne på en från chlas ohlsson för 899:- som ska vara tät och fin. Dock tänker jag att inbyggd belysning kan gå sönder o då måste man köpa hela granen ny, så tror jag kör utan.

Ja jag är inne på en från chlas ohlsson för 899:- som ska vara tät och fin. Dock tänker jag att inbyggd belysning kan gå sönder o då måste man köpa hela granen ny, så tror jag kör utan.
Nja ingen större risk än att rulla ihop och knyckla en slinga i lådan. Köp även en julgranssäck så håller sig allt fint och prydligt

Jag är inne på 12:e julen med en liknande gran, med inbyggd belysning, fungerar fortfarande felfritt :tummen:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp