- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 237
Våran bil har rasat ihop och det är ingen mening att laga .. skulle kosta mer än vad bilen är värd..
nu kommer vi inte ha råd att köpa någon mer bil på ett tag fast vi är i stort behov av en.. bor ute på landet, många barn.. bara att handla kommer bli problem
Men till min fråga, min man har löneutmätning och jag har skuldsanering, hur funkar det om vi lånar någons bil? Kan den utmätas ?
hittade detta , skulle det kunna förhindras
Om man har ett brukarkort? Så man slipper vara orolig att bli stoppad när man lånar en bil?
brukarkort.se
nu kommer vi inte ha råd att köpa någon mer bil på ett tag fast vi är i stort behov av en.. bor ute på landet, många barn.. bara att handla kommer bli problem
Men till min fråga, min man har löneutmätning och jag har skuldsanering, hur funkar det om vi lånar någons bil? Kan den utmätas ?
hittade detta , skulle det kunna förhindras
Om man har ett brukarkort? Så man slipper vara orolig att bli stoppad när man lånar en bil?
TRF kort – officiell webbplats | TRF kort®
TRF-kortet reglerar villkoren och lämnar samtidigt tillstånd att använda fordon som användaren inte själv äger, i flera olika situationer.Bland annat när ett fordon lånas ut till en anhörig, används som förmånsbil, tjänstebil, när bilen körs utomlands eller körs av skuldsatt. Läs mer om TRF-kort...
brukarkort.se