Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Brukarkort

Våran bil har rasat ihop och det är ingen mening att laga .. skulle kosta mer än vad bilen är värd..
nu kommer vi inte ha råd att köpa någon mer bil på ett tag fast vi är i stort behov av en.. bor ute på landet, många barn.. bara att handla kommer bli problem
Men till min fråga, min man har löneutmätning och jag har skuldsanering, hur funkar det om vi lånar någons bil? Kan den utmätas ?
hittade detta , skulle det kunna förhindras
Om man har ett brukarkort? Så man slipper vara orolig att bli stoppad när man lånar en bil?

Jag tror bara du som inte har utmätning ska köra bilen. Och det är nog bra om den inte står hos er heller.

Men vad är brukarkort till för?
den kommer inte stå hos oss , vi kommer låna den enbart när vi behöver åka och handla eller läkarbesök osv

Men vad är brukarkort till för?
den kommer inte stå hos oss , vi kommer låna den enbart när vi behöver åka och handla eller läkarbesök osv
Det undrar nog fler.
Dom tycker att det är nödvändigt även för att köra jobbilen.
Det är väldigt lite info om vad det kostar, det indikerar ju att man kanske ska inte ta sidan med allt för mycket allvar.
Ett brukarkort hindrar inte utmätning.

Senast ändrad:

De andra sidor som nämns i artikeln är också lågvattenmärken..

Tycker verkligen synd om er och att vara så begränsad när man bor på landet.
Finns många butiker som har hemkörning så kolla upp det, jag har använt det när jag inte hade bil.

Tycker verkligen synd om er och att vara så begränsad när man bor på landet.
Finns många butiker som har hemkörning så kolla upp det, jag har använt det när jag inte hade bil.
Ja det är helt värdelöst att bo så långt från allt, svårt att ta sig till jobb, med buss så kommer man 1 timma innan man börjar och bussen går hem2 timmar efter man slutar..

Jo en butik har hemkörning, en supermarket.. men då blir vårat matkontot ca 5-6000kr dyrare/månad.. jämfört med att handla på Willys ..
vi får försöka lösa det bara helt enkelt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp