Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brocc, är det någon som har erfarenhet av denna bank.

Personen jag pratade med sa att det inte spelade någon roll om man fick en till UC och att det inte påverkade så mycket, att de (Brocc) tittade mer på återbetalningsförmåga etc. Hen sa flera ggr att en UC inte spelade så stor roll och att det togs upplysningar hela tiden, till exempel vid tel.abonnemang etc.
Jag rekommenderade försäljaren att gå in på lånforum och läsa vad människor skrev här och hur mkt information det finns att tillgå här. Personen sa att hen skulle göra det.

Jag vet att detta är försäljare, men hur kan de säga att en UC inte gör så mkt? Det är ju banne mig inte korrekt!

Personen jag pratade med sa att det inte spelade någon roll om man fick en till UC och att det inte påverkade så mycket, att de (Brocc) tittade mer på återbetalningsförmåga etc. Hen sa flera ggr att en UC inte spelade så stor roll och att det togs upplysningar hela tiden, till exempel vid tel.abonnemang etc.
Jag rekommenderade försäljaren att gå in på lånforum och läsa vad människor skrev här och hur mkt information det finns att tillgå här. Personen sa att hen skulle göra det.

Jag vet att detta är försäljare, men hur kan de säga att en UC inte gör så mkt? Det är ju banne mig inte korrekt!

En uc borde inte betyda ett skit och att det tillåts ha en sådan kartell bildning är skandal.
Deras jävla reklam som går på tv är helst missvisande och borde förbjudas.

Vet inte om nån sett hur jag nästintill sågade brokk. Å hur många andra som haft med dom å göra.

Dom ringde iaf idag och jag lät han prata på. Blev väl över 15min iaf. Tydligen har deras ägare investerat 1.5miljard i bolaget och dom pushar för öka lånen å få nöjda kunder osv. Å ville gärna ha tillbaka gamla kunder som ser okej ut i siffror.

Givetvis ville han åt en uc för å hjälpa mig men jag tackade nej för jag har mina egna planer.

Dom nämnde betalningsfria månader. Lånebelopp upp mot 350 totalt. Dock börja med 200 av nån anledning. Försökte klämma fram vad eventuellt bästa räntan kunde bli å grovt prata han om 6-7%. Vilket gör att jag nog inte kommer välja dom. För givetvis var detta bara förhandlingsbart i direkt kontakt..Inte via låneförmedlare.

Personen var också lite frågande varför jag ville vänta till inkomstuppgifterna uppdateras. Då han tyckte dryga 300k var redan bra istället för 360k som blir nya. Jag hade tydligen många förutsättningar för å bli deras kund igen. Lite märkligt då jag hade betalningsproblem till och från flera ggr. Å hade en ränta på runt 15% pga dålig uc förra gången. Allt under 6ff räknas ju knappt var hans ord. När jag berätta jag hade 2 nu

Såg att de ringt mig idag så de är på G verkar det som. Jag nås inte på min privata telefon när jag jobbar, men jag tänker inte svara även om jag kan!

Bumpar gärna den här tråden

Är det instantor Brocc använder och ger man bara tillgång till sitt lönekonto? (De hävdar det i telefon) så de inte får tillgång till alla sparkonton osv.

vet att tråden är gammal men kan bara nämna att jag fick lån hos Brocc , signerade med instantor och trots att jag hade ett katastrofalt antal transaktioner gick det igenom , så kanske inte alltid dom kollar just transaktioner utan mer att en lön kommer in .

vet att tråden är gammal men kan bara nämna att jag fick lån hos Brocc , signerade med instantor och trots att jag hade ett katastrofalt antal transaktioner gick det igenom , så kanske inte alltid dom kollar just transaktioner utan mer att en lön kommer in .
På mig kollade dom nog aldrig transaktioner. Hade också spelat massor och trodde det var kört med instantor men det var inga problem alls.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp