Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brocc, är det någon som har erfarenhet av denna bank.

Fick du någon förklaring varför dom nekade?

Tur att Lånforum finns och tack för att ni delar med er av era erfarenheter! Ogillar sådana som ska in och snoka på ens konto och det framkommer väl inte heller förrän man valt? Usch!
Jo ibland framkommer det inte tyvärr :(

Vilka förutsättningar hade du?

Fick du någon förklaring varför dom nekade?

Nej igen förklaring och ville inte lägga ner tiden på att ringa och fråga. Blir man nekad finns det ofta inget man kan göra. Men skulle väl gissa på att det var för jag ville lösa vissa saker utanför uc och att dom tog instanator som kände säkert av mitt spelmissbruk.

Nej igen förklaring och ville inte lägga ner tiden på att ringa och fråga. Blir man nekad finns det ofta inget man kan göra. Men skulle väl gissa på att det var för jag ville lösa vissa saker utanför uc och att dom tog instanator som kände säkert av mitt spelmissbruk.

Har ju nämnt några inlägg bakåt om just instantor. Så det kan jag bekräfta att dom använder, det sa han på låneavdelningen.

Att du ville lösa saker utanför uc var inte ett hinder för mig. Jag fick en stor summa till kontot för att lösa på eget bevåg. Dock var man ju dum i huvudet och spela bort det istället.

Fick ett samtal nyss från Brocc! De ville ta en UC och kolla om de kunde erbjuda bättre lånevillkor.....Jag har ju inget lån där, har väl blivit erbjuden via låneförmedlare för snart ett år sedan, men valde annat. De vet vem man är och vad man har gjort.

Senast ändrad:
Fick ett samtal nyss från Brocc! De ville ta en UC och kolla om de kunde erbjuda bättre lånevillkor.....Jag har ju inget lån där, har väl blivit erbjuden via låneförmedlare för snart ett år sedan, men valde annat. De vet vem man är och vad man har gjort.
Har också fått samtal från dem men svarade aldrig.

Nu kanske det står någonstans på forumet... Men hur länge tillbaka kan dom kolla genom Instantor? Jag har slutat spela, men vill såklart inte att gamla speltransaktioner sätter stopp för ett eventuellt lån i framtiden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp