Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo hur fort dom behandlar en ansökan?

Ja detta är positivt. Tror du kommer bli beviljad. Det stod så på mig med sedan blev det godkänt
Du hade rätt att det va positivt när det stod så sökte igår eftermiddag o ikväll fick jag mail där det stod att beloppet redan hade betalats ut o att jag skulle ha dem nästkommande vardag på eftermiddagen normalt sätt ,,,, helt fantastiskt räddade min tillvaro :),,,, har du kunnat utöka ditt lån efter dem där 2månaderna dem har som krav? Blev det ny uc då ?

Du hade rätt att det va positivt när det stod så sökte igår eftermiddag o ikväll fick jag mail där det stod att beloppet redan hade betalats ut o att jag skulle ha dem nästkommande vardag på eftermiddagen normalt sätt ,,,, helt fantastiskt räddade min tillvaro :),,,, har du kunnat utöka ditt lån efter dem där 2månaderna dem har som krav? Blev det ny uc då ?
Jag har betalat tbx inom 1 månad båda gångerna heheh. Man kan utöka men vet ej om de efter 1 månad eller 2

Vad tror ni? Kan det bli ett positivt besked eller?

Bilagor

• E9E3510A-25F4-4EA5-8874-458FA0AE1EAB.jpeg
    E9E3510A-25F4-4EA5-8874-458FA0AE1EAB.jpeg
    48.1 KB · Visningar: 257
Helt otroligt. Kommer ihåg att jag blev nekad med en UC på 10%. Dock 20 FF

Vad tror ni? Kan det bli ett positivt besked eller?

Jag fick samma sen fick jag vänta i nästan 2 veckor på att få ett avslag. Blev så förbannad så jag sa att de fick ta bort min förfrågan vilket jag aldrig trodde de skulle göra men vips så var den borta.

Bilagor

• Screenshot_20200529-084322_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200529-084322_Samsung Internet.jpg
    463.4 KB · Visningar: 244
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp