Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo hur fort dom behandlar en ansökan?

Om man har 12 % uc risk med 25 ff har man chans då ?

Wow lite hopp iaf
Skickar dem skuldebrev på mail eller telefon kontakt eller hur gör dem ?
Allt digitalt. Eftersom din ansökan är klar så får du ett mail typ: hej vi har nu godkänt din ansökan. Eller vi har godkänt din ansökan men med ett mindre belopp om du angivit att du kan tänka dig de. Och utbetalning direkt inget du behöver bekräfta.

Förlåt vill ej ge dig falska förhoppningar men jag hade exakt samma och efter en kreditbedömning så blev jag nekad dock 5 måander sen , kan ha ändrats mycket sen dess :/
Men jag tror du blir beviljad :)

Allt digitalt. Eftersom din ansökan är klar så får du ett mail typ: hej vi har nu godkänt din ansökan. Eller vi har godkänt din ansökan men med ett mindre belopp om du angivit att du kan tänka dig de. Och utbetalning direkt inget du behöver bekräfta.
Skulle sitta som en smäck om beviljat man ska tänka positivt

Förlåt vill ej ge dig falska förhoppningar men jag hade exakt samma och efter en kreditbedömning så blev jag nekad dock 5 måander sen , kan ha ändrats mycket sen dess :/
Men jag tror du blir beviljad :)
Man får hoppas :) ibland söker folk samma lån med nästan samma förutsättningar men ändå olika utfall så lite som ett lotteri hos vissa men hoppet är det sista som lämnar en haha

Tror mina 25 ff ställer till det trots 12 % ut risk

Sen kan alltid 25 ff ställa till det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp