- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Att ”alla” får samtidigt väcker många funderingar hos mig…. De gör ett försök att hitta pengar?
Har de svarat på mail från början och nu bara slutat svara? Har du ringt dem?Är helt tyst ifrån dem nu….Försökte kolla upp bolaget, och som jag tolkar det har de noll anställda…. Är dock absolut ingen stjärna på sånt här så kanske tolkade fel…. kanske hoppades det att man bara ska betala? Känns lite oseriöst att bara sluta svara.
Själva DS Collect känns dock som en liten firma. När man ringer dem så svarar Andreas, alltså ingen receptionist. Men jag ger dem tills på onsdag. Han ville bara få det bekräftat att jag hade beslutad sanering, och att det kunde dröja upp mot 2-3 dagar. Tveksamt egentligen, det borde väl räcka med ett enkelt samtal kan man tycka.
Men jag vet under mitt inledande att det var just Divide som inte kom in med ett svar till handläggaren trots två påminnelser. Så de ingår så sett inte i betalplanen men tack vare deras brist på engagemang så ingår ju dock skulden i själva saneringen.
Hade dom på min divide lån med, de är heller inte med i min sanering.DS Collect
hade aldrig hört om det innan…