Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brev från banken ang penningtvätt terrorism?

En fråga.
Om man får detta och skiter i det, alltså att redogöra det dom vill - jag förstår att dom stänger ner kontot det spelar ingen roll.

Men ska man då sitta och oroa sig att dom anmäler alla dessa transaktioner till finansinspektionen / Polisen / Skatteverket ?

En fråga.
Om man får detta och skiter i det, alltså att redogöra det dom vill - jag förstår att dom stänger ner kontot det spelar ingen roll.

Men ska man då sitta och oroa sig att dom anmäler alla dessa transaktioner till finansinspektionen / Polisen / Skatteverket ?
Undrar detsamma då detta var exakt vad jag gjorde mot min bank, Swedbank.

Men har någon fått något svar efter man svarat på deras frågor om olika transaktioner ??? Typ ok du kan fortsätta använda kontot ? Jag svarade ringde upp och sa att jag hade skickat in han sa ja vi ser det men vi har inte hunnit gå igenom det än , känns lite knepigt!!

Men har någon fått något svar efter man svarat på deras frågor om olika transaktioner ??? Typ ok du kan fortsätta använda kontot ? Jag svarade ringde upp och sa att jag hade skickat in han sa ja vi ser det men vi har inte hunnit gå igenom det än , känns lite knepigt!!

Jag fick inget svar efter inskick.

Nej samma här inget svar tillbaka....Fått brev från SEB, Handelsbanken och Swedbank...

Ok har ni gjort transaktioner efter detta igen utan problem ?

Det anmäls nog på rutin. Sen skiter polisen i det såvida det inte kan knytas till något intressant fall.
De älskar ju att slå till ekonomiskt mot småskaliga langare osv, eftersom de inte kan sätta dit dem för annat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp