Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bredband

Hej.
Jag ska flytta i februari och behöver då beställa internet. De tar Bisnode som upplysning, min betyg där är sämst och jag har många ff.
Kommer jag kunna köpa bredband eller är de noga med att kolla inkomst och ff?

Bra fråga. Kanske du kan ringa och prata med bolaget du tänker ha som leverantör? Transparens är väl alltid bäst?

Bahnhof får du bredband , jag beställde för 3 månader sen ! Ingen upplysning överhuvudtaget

Hej.
Jag ska flytta i februari och behöver då beställa internet. De tar Bisnode som upplysning, min betyg där är sämst och jag har många ff.
Jag tror inte det spelar någon roll ditt betyg. Tror bara dom kollar så du har råd betala samt inga anmärkningar :)

bredband 2 är billiga.

Jag tror inte det spelar någon roll ditt betyg. Tror bara dom kollar så du har råd betala samt inga anmärkningar :)

bredband 2 är billiga.
För jag har 130k i taxerad inkomst för 2020, det spelar ingen roll? Ska kolla på Bredband 2 ... har haft telenor innan men de är dyra :)

Hej.
Jag vet inte hur det är med Telia, men jag kommer ihåg när jag var skuldsatt så skulle jag också flytta och då var det så att jag fick betala in en deposition, tyvärr kom jag inte ihåg vilket bolag? Det som kommer ihåg är att jag inte kunde binda mitt avtal med mitt nuvarande som är Tele2/Com Hem. Vilket betyder att jag inte kunde ta del av erbjudandet som dom har, nu kan jag det och vi har Tele2 pga att vi inte har stadsnät! Jag är dock ganska säker på att Telia inte accepterar anm.
Föreslå en deposition eller förskottsbetalning annars.
Hej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp