Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bredband

Jag vet inte hur det är med Telia, men jag kommer ihåg när jag var skuldsatt så skulle jag också flytta och då var det så att jag fick betala in en deposition, tyvärr kom jag inte ihåg vilket bolag? Det som kommer ihåg är att jag inte kunde binda mitt avtal med mitt nuvarande som är Tele2/Com Hem. Vilket betyder att jag inte kunde ta del av erbjudandet som dom har, nu kan jag det och vi har Tele2 pga att vi inte har stadsnät! Jag är dock ganska säker på att Telia inte accepterar anm.
Föreslå en deposition eller förskottsbetalning annars.
Okej tack. Jag har inga anmärkningar. Hadde du då?

Jag flyttade för ett par månader sen och kollade runt vad det är som gäller om man har anmärkningar, eftersom jag trodde de var helkört. Bahnof var dom som jag läste bäst om och som jag även fick bredband hos. Ingen upplysning eller någonting. Så har du möjlighet att välja Bahnof så skulle jag välja dom.

Sh
Jag har ett ärende hos inkasso hos de så jag kommer säkert inte få
Sånt vet jag inget om tyvärr
För jag har 130k i taxerad inkomst för 2020, det spelar ingen roll? Ska kolla på Bredband 2 ... har haft telenor innan men de är dyra :)
vet ej du har ju en inkomst iaf. Och det är internet liksom inte en bil för 3000 kr i månaden. Så vore konstigt annars.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp