Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bra ränta, ert bästa lån?

F
Bra för alla;
Ringde och sa att jag övervägde söka via förmedlare. Att jag har sett flera med liknande förutsättningar fått bättre ränta. Jag fick en personlig e-post där jag kunde skicka in min upplysning. På minuc finns en sida där man kan se sin egen upplysning. Den sparar man ner som pdf. Mailar hen med förfrågan och pdf. Sedan ringde hen och gav besked.
Fett smart! Har faktiskt funderat på
Om det funkar eller ej! Klockrent ju

Min bästa ränta är ironiskt nog från Holmbank på 8% på 100K, dock låg betalningstid så betalar 2000 i månaden.

Sämsta räntan är väl Cashbuddy nu när jag blivit av med Ferratum men den känns inte i närheten av Remember där jag har 400K på 16%.. Har tyvärr behövt ta ut 2 betalningsfria månader då lånet kostar mig 5700 i månaden. Haft det i 9 månader, 403K kvar på lånet. Japp, jag skojar inte.

Min bästa ränta är ironiskt nog från Holmbank på 8% på 100K, dock låg betalningstid så betalar 2000 i månaden.

Sämsta räntan är väl Cashbuddy nu när jag blivit av med Ferratum men den känns inte i närheten av Remember där jag har 400K på 16%.. Har tyvärr behövt ta ut 2 betalningsfria månader då lånet kostar mig 5700 i månaden. Haft det i 9 månader, 403K kvar på lånet. Japp, jag skojar inte.
Mardröm dom där över 10% när
De är
Över 200k.... har själv Northmill 14% betalt 36k på ett år lånet sjunkit 6000 kr....

Det bästa med det här forumet är att man kan pusha varandra till exempelvis att ringa och sänka räntan… hade inga förhoppningar och ingen ork ( man är ju deppig pga sin situation) innan jag läste här. Man ser hur andra har det, jämför, får tips och peppas av er. :face3hearts:

Mitt tips är att skicka ett meddelande och fråga om sänkning av räntan (förutsatt att en har betalat alla fakturor i tid). Har funkat för mig vid 4 separata tillfällen. Brukar ofta få en sänkning med 5-8% bara genom att påtala hur bra jag "skött" mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp