Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)

Lite uppdatering.

uc från 17.6 till 17,1 efter uppdateringen. Inga större skillnader än att mina krediter minskade med 4.000kr och mina blanco ca 7.000kr.

Fått en betalfri månad på Coop.
Väntar på svar om jag får amorteringsfritt i 2 månader från SEB.
Nordea sa nej till amorteringsfritt för dom sa att mitt lån var för nytt, även att jag bara hade höjt mitt lån innan som jag skött betalningar på jämt.
Klarna har jag inte kontaktat ännu. Funderar på att försöka utnyttja amorteringsfritt lite senare.

Hade plan på att betala av lumify, flexlimit och expresskredit denna månad men får nog bara bli lumify och flexlimit som blir totalt va 10.000kr. Expresskredit får bli nästa månad istället.

Kämpa, det där kommer du fixa. Ett tips är att ha små delmål som du kan bocka av hela tiden. Typ månadsvis eller kvartalsvis.
På så sätt blir det lite enklare att se att du är på väg åt rätt håll, samt att du kan känna dig förtjänt av en kall och god öl eller dylikt när du uppnår ett mål!

Hejaheja!

Kämpa, det där kommer du fixa. Ett tips är att ha små delmål som du kan bocka av hela tiden. Typ månadsvis eller kvartalsvis.
På så sätt blir det lite enklare att se att du är på väg åt rätt håll, samt att du kan känna dig förtjänt av en kall och god öl eller dylikt när du uppnår ett mål!

Hejaheja!

jag försöker ha delmål och så för att känna att man gå i rätt riktning. Tack så mycket för tipset och peppen. :folded: En eller två öl får jag väl unna mig med hehe :D

Vill bara säga några rader. Till er som ligger sömnlösa. Till er som lägger er sista hundralapp på spel innan det är tomt på kontot. Ni har alltid ett val. Även om det kanske inte känns så. I dag kan bli en spelfri dag.
Du är inte per definition en spelare, en loser en missbrukare. Om du bara skrapar lite under det lagret och tillåter det andra komma fram så kommer du märka att du är mycket mer än det där. Lycka till och stäng av din telefon. Lägg den långt bort och välj inte den mest uppenbara distraktionen, spel. Glöm inte du är inte ensam.

Liten uppdatering.

Får amorteringsfritt på SEB så betalar bara 1300kr till dom i två månader. Fick betalfritt på Coop så betalar inget alls där denna månad. Kommer nu denna månade kunna betala av flexlimit som är på 5150kr och lumify som är på 4750kr. Känns skönt att kunna beta av 2 lån med dåliga villkor (speciellt lumify). Akta er för dom ifall ni inte tänkt betala tillbaka hela lånet på förfallodatum. Dom tar en ”förlängningsavgift” på mer än 1.000kr och man amorterar inget alls då....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp