Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)

Liten uppdatering.

varit spelfri i över 2 månader nu. Börjat min behandling på distans och ska nästa vecka träffa en behandlare också. Kan bara träffas då och då eftersom jag jobbar borta mycket. Men känns bra på med spelfronten att jag lyckas hålla mig borta från det och är inte sugen.

Ska försöka betala av mitt lån på expresskredit denna månad som är på Ca 4.900kr. Men väntar med det tills alla mina autogiron dragits så jag ser att jag har pengar över att klara mig denna månad.

Idag försvann en förfrågan från min uc så har 5st istället för 6st. Betyget gick från 17,1-14% så blev positivt överraskad.

Nu är det bara att kämpa vidare även om det känns väldigt tufft. Men skam den som ger sig.

Det kommer säkert gå i vågor. Gör det för mig fortfarande.

Jobbar fortfarande med mig själv och att vara snäll och försöka släppa vad jag ställt till med.

Bara fortsätta o kriga. Grymt jobbat!

Det kommer säkert gå i vågor. Gör det för mig fortfarande.

Jobbar fortfarande med mig själv och att vara snäll och försöka släppa vad jag ställt till med.

Bara fortsätta o kriga. Grymt jobbat!
Ja det gör väl det. Just nu för stunden känns det iaf bra.

Ja man måste försöka släppa det man ställt till med annars kommer man aldrig kunna gå vidare.

Tack så mycket. Fortsätt kämpa på du också.

Update:
Betalat expresskredit dock genom att öka mitt farilo lån från 10.000 till 30.000kr. Men har bara använt 4.700kr för att släcka expresskredit för räntan bli mycket bättre på fairlo än expresskredit och månadskostnaden minska också. Så nu har jag ett lån mindre vilket känns skönt.

Har lyckats hålla mig spelfri fortfarande också. Dock har jag haft Starkt spelsug emellanåt, men jag har ändå lyckats hålla mig. Jag vet själv att det inte kommer hjälpa mig att spela, det kommer bara göra det värre. Sen kan man alltid tänka på att spelet har gjort så jag har över 1,3 miljoner i skulder. Det avskräcker en hel del från att spela igen.

Update:
Betalat expresskredit dock genom att öka mitt farilo lån från 10.000 till 30.000kr. Men har bara använt 4.700kr för att släcka expresskredit för räntan bli mycket bättre på fairlo än expresskredit och månadskostnaden minska också. Så nu har jag ett lån mindre vilket känns skönt.

Har lyckats hålla mig spelfri fortfarande också. Dock har jag haft Starkt spelsug emellanåt, men jag har ändå lyckats hålla mig. Jag vet själv att det inte kommer hjälpa mig att spela, det kommer bara göra det värre. Sen kan man alltid tänka på att spelet har gjort så jag har över 1,3 miljoner i skulder. Det avskräcker en hel del från att spela igen.

Bra och skönt ju! Inget positivt kommer från spel i längden så fortsätt på den här spelfria banan istället :)

Jag har varit spelfri i 5 månader nu
Idag fick jag mitt papper från kronofogden att fylla i ( inkomstredovisning)

Jag har varit spelfri i 5 månader nu
Idag fick jag mitt papper från kronofogden att fylla i ( inkomstredovisning)

Bra jobbat med 5 månader. Jag är snart inne på 3 månader. Sist jag slutade spela så höll jag mig i ca 6 månaders hoppas jag lyckas sluta helt denna gång. Ska du söka skuldsanering? Går du någon behandling för ditt spelmissbruk?

Yes har precis avslutat min behandling! Där förstod jag att det är inte mitt fel utan spelet som gjorde mig beroende. Har oxå rätt nya lån så tänkte när det har gått ett tag med löneutmätning så tänker jag söka skuldsanering.

Försöker motivera mig att sluta spela. Har 400 k i skulder pga spel och ändå fortsätter man som om inget har hänt. Fy vad less man blir på sig själv. Är så trött på att spela och försöker motivera mig med att jag förmodligen kan bli skuldfri om 5-6 år om jag amorterar som tusan och slutar spela. Sambon vet ingenting. Fy fan vad man ställer till det för sig själv...har allt jag behöver i livet ändå håller man på... Sorry att jag lånade tråden lite.

Spelpaus...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp