Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Botten är nådd igen! Orkar man igen?!

Då skriver man ett tråkigt inlägg igen. Nu finns det inte samma utrymme igen varje månad!

Mina enorma skulder är just nu:

405 000 kr remember, 5000 kr/månad
292 000 kr Sevenday, 3900 kr/månad
20 000 kr Fairlo, 400 kr/månad
77000 kr Billån, 1500 kr/månad

Övriga räkningar ca 6000 kr per månad

Lön: ca 22-25000 kr per månad

Allt är mitt fel tyvärr och har inget att skylla på. Blir slitsamt att hålla på såhär i evigheter!

Borde få en bra återbäring pga räntorna i alla fall. Någon som vet om räntorna kan sänkas på nuvarande lån igen?

Borde få en bra återbäring pga räntorna i alla fall. Någon som vet om räntorna kan sänkas på nuvarande lån igen?
Ja dom sänks likaså som dom höjs men en förutsättning är ju att styrräntan går ner en aning

Okej, hoppas dom sänks snart igen.
Får kämpa vidare. Billånet har jag i 33 månader till med den summan. Sen om jag har lyckats spara 40 000 kr på tre år så är den löst

Om rubriken är som det står "igen" då har du klarat det En gång antar jag? Då fixar du det där igen! :folded: Ibland måste man nå
Botten för att ta sig upp. Jag tror på dig att du fixar det oavsett om resan är
Lång:fire:

Om rubriken är som det står "igen" då har du klarat det En gång antar jag? Då fixar du det där igen! :folded: Ibland måste man nå
Botten för att ta sig upp. Jag tror på dig att du fixar det oavsett om resan är
Lång:fire:

Jo, men då var det inte så illa! Men måste försöka igen och försöka minska utgifterna varje månad nu. Känns så mörkt nu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp