Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bostadsrätt på väg å utmätas

Var ska ni bli av om lägenheten säljs ?
Nu får man tycka som man vill, och det är inte, jag upprepar, inte en åsikt, utan mer ett konstaterande.
Det måste gäldenären helt enkelt lösa, det påverkar inte kronofogdens handläggning jättemycket, möjligen kan en eventuell handräckning enl ub 8:18 efter en försäljning (I praktiken en avhysning/vräkning) anpassas i tid några dagar om det skulle ha avgörande betydelse.

Sett mindre än så i slutändan fördelas på skulderna.
Jadå, det har skett. Minsta jag sett på en bostadsrätt var utdelning på knappt 20k. Det har kommit något RH-case nyligen som stramade till det lite. Inte satt mig in i det helt, inte min period att gräva i bostadsrättsutmätningar, jag har det nästa månad tror jag.

Nu får man tycka som man vill, och det är inte, jag upprepar, inte en åsikt, utan mer ett konstaterande.
Det måste gäldenären helt enkelt lösa, det påverkar inte kronofogdens handläggning jättemycket, möjligen kan en eventuell handräckning enl ub 8:18 efter en försäljning (I praktiken en avhysning/vräkning) anpassas i tid några dagar om det skulle ha avgörande betydelse.
Du svarade nog fel nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp