Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Borgernär begär omprövning av skuldsanering

För information angående förlängning eller hävande av skuldsanering så är du inte säker av om du själv omprövar. Omprövar en borgenär så kan din skuldsanering förlängas eller hävas även om du omprövat först eller x flera.
Egen erfarenhet :oops:?

För information angående förlängning eller hävande av skuldsanering så är du inte säker av om du själv omprövar. Omprövar en borgenär så kan din skuldsanering förlängas eller hävas även om du omprövat först eller x flera.
Tänker att det sammanstrålar med orsak. Självklart kan den hävas/förlängas om omständigheterna är så pass extrema att det krävs, tänker jag. Oavsett om jag omprövat 100 ggr kan jag ju ha lämnat felaktiga uppgifter.

Tänker att det sammanstrålar med orsak. Självklart kan den hävas/förlängas om omständigheterna är så pass extrema att det krävs, tänker jag. Oavsett om jag omprövat 100 ggr kan jag ju ha lämnat felaktiga uppgifter.
Sant

Känns som dom oftast förlänger än häver om jag ska vara ärlig , måste vara rätt så extremt om dom ska häva ? Känns som det ska till mer än att ha tjänat 75k extra ett år

Känns som dom oftast förlänger än häver om jag ska vara ärlig , måste vara rätt så extremt om dom ska häva ? Känns som det ska till mer än att ha tjänat 75k extra ett år
På tidigare arbetsplats fick vi igenom hämningar på ganska lindriga grunder egentligen.

Då måste kf ändra informationen på deras sida.
Hur mycket har inkomsten ökat?

Då måste kf ändra informationen på deras sida.
Hur mycket har inkomsten ökat?
Grundlön inte så mycket sen min förra omprövning men jag har fått mycket övertid vilket jag inte kan förutse då jag jobbar inom blåljus verksamhet och det har ökat min lön med ca 4000 per månad om jag slår ut det plus min ökning av månadslön
Före skatt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp