Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

Dundle är en av de värsta sidorna jag sett. Höga avgifter och krångligt att betala. Jag gjorde en review om dem på trustpilot och de rapporterade den och tog ner min kommentar. Jag skicka in bevis till trustpilot och efter det så lade de upp min kommentar igen

Asså verkar som fler och fler ser att många satt i system att skaffa abonnemang och få ut cash.

köper neosurf istället lätt att få 1500 kr :D

Nån som vet andra ställen man kan köpa ecoVoucher med telefonen nu när Dundle slutat med dom?

köpte neourf ist, går ju att sätta in på neteller, väntar dock på verifiering på myneosurf....
Kan man lösa Neosurfs vouchers på ens egna Neosurf konto, gjorde misstaget att köpa en sån voucher, deras vouchers går inte lösa på NETeller utan man måste sätta in pengar som redan finns på ett Neosurf konto.

Kan man lösa Neosurfs vouchers på ens egna Neosurf konto, gjorde misstaget att köpa en sån voucher, deras vouchers går inte lösa på NETeller utan man måste sätta in pengar som redan finns på ett Neosurf konto.
Japp de kan man, det är precis vad jag gjort väntar dock på att bli verifierad...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp