Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

Japp de kan man, det är precis vad jag gjort väntar dock på att bli verifierad...

Väntar på denna verifiering med men verkar ta hur lång tid som helst. Försökte sätta in på Neteller men fick då att jag var tvungen att ha ett premium account på Nerosurf då. Har du @TourettesGuy redan gjort detta och får det ändå inte att fungera direkt på Neteller?

Väntar på denna verifiering med men verkar ta hur lång tid som helst. Försökte sätta in på Neteller men fick då att jag var tvungen att ha ett premium account på Nerosurf då. Har du @TourettesGuy redan gjort detta och får det ändå inte att fungera direkt på Neteller?
Inte gjort det än, bara nyss reggat på Neo :(

nu får jag också detta hela tiden, testat olika webläsare och epost men samma skit hela tiden

Bilagor

• dun.jpg
    dun.jpg
    213.6 KB · Visningar: 15
Okej köpte nu då på dubdle och ecovoucher. Använde daopay. Fick ett sms om "Betalningen lyckades!" Med en support id kod. Vad gör jag nu??

Vet inte hur man gör med Ecovoucher men ängrar redan att jag köpte Nerosurf. Sämsta supporten jag vart med om någonsin verkligen, 3 dagar utan ett svar. Händer ingenting med dokumenten jag skickade in heller, verkar inte ha någon som jobbar alls på sidan.

Vet inte hur man gör med Ecovoucher men ängrar redan att jag köpte Nerosurf. Sämsta supporten jag vart med om någonsin verkligen, 3 dagar utan ett svar. Händer ingenting med dokumenten jag skickade in heller, verkar inte ha någon som jobbar alls på sidan.
Vi är i exakt samma läge, köpte osså för 3 dar sen... väntar på verifikation, suck...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp