Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

Köpte en ecovoucher men får bara felmeddelande hela tiden när jag slått in koden på deras hemsida. Varför? Blir galen på skiten.

Köpte en ecovoucher men köpet delades upp på 3 transaktioner 700+700+626kr å man får ringa me 30kr / minut för att betala...sista betalningen gick dock inte genom....stå man nått nån limit men kan igen efter midnatt +2 tim. Nån som gjort på detta sätt? Står transaktions avgiften är 189%... :O Fattar inget.. Gissar jag kan slutföra köpet inatt då men totalt ska det bli 2025kr...el är det för varje insättning? Lite skraj nu...har 5000kr gräns på Telia.Men e väl nå´n mer gräns nånstans, inte fått nåt sms från Telia att min budget är nådd.

(Edit: Fick till svar jag har 1000 kr daglig gräns. så får sätta in resterande 600kr imorrn.. Alltså bara spenderat 1000kr av Telias 5000 kr gräns...phu)

Senast ändrad:
Köpte en ecovoucher men köpet delades upp på 3 transaktioner 700+700+626kr å man får ringa me 30kr / minut för att betala...sista betalningen gick dock inte genom....stå man nått nån limit men kan igen efter midnatt +2 tim. Nån som gjort på detta sätt? Står transaktions avgiften är 189%... :O Fattar inget.. Gissar jag kan slutföra köpet inatt då men totalt ska det bli 2025kr...el är det för varje insättning? Lite skraj nu...har 5000kr gräns på Telia.Men e väl nå´n mer gräns nånstans, inte fått nåt sms från Telia att min budget är nådd.

(Edit: Fick till svar jag har 1000 kr daglig gräns. så får sätta in resterande 600kr imorrn.. Alltså bara spenderat 1000kr av Telias 5000 kr gräns...phu)

Aldrig hört talas om att Telia har en 1000 kronors gräns, har jag aldrig haft på Telia...?

Köpte en ecovoucher men får bara felmeddelande hela tiden när jag slått in koden på deras hemsida. Varför? Blir galen på skiten.

Vart försöker du sätta in den? Och har du rätt Euro i klickat då du bara kan sätta in allt på samma gång

Nää inte det heller, har gjort många såna betalningar tyvärr...
Skiljer sej från person till person gissar ja och hur länge man varit aktiv. DaoPay support skrev så här iaf.
Hi,
Your recent calls have been rejected due to your daily spending limit of 1000.00 SEK /day. We can not raise this limit.
When your have reached the daily spending limit, you will only be able to call again on the next day.

Haha fyfan vicket skit ecoVoucher är, över 900 spänn i avgift för att vänta ca en timme på att telefonräkimgen debiterats 1000 kr, allså totalt över 2000kr för att få loss 971 kr för d va ytterligare avgifter för att för pengarna fr EcoPays.. Hahaha. Att det ens är lagligt. Ok never again!

Haha fyfan vicket skit ecoVoucher är, över 900 spänn i avgift för att vänta ca en timme på att telefonräkimgen debiterats 1000 kr, allså totalt över 2000kr för att få loss 971 kr för d va ytterligare avgifter för att för pengarna fr EcoPays.. Hahaha. Att det ens är lagligt. Ok never again!
Nu kanske det inte är ecovoucher du ska kasta skit på utan betallösningen daopay på dudle...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp