Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bisnode Minupplysning?

HAR ALDRIG BETALAT EN FAKTURA FRÅN DEM. HAHAHA det är bara och köpa. De märker inget ändå.

Köpte precis ” min upplysning” mest för skojsskull och se vad jag har för kreditvärdighet. Det stod att jag har en 7a som kag tycker är väldigt märkligt för när jag tog farilo i oktober och fick en upplysning av dom så stod det o den upplysningen att jag hade en 2a? Det var två månader sen och jag har lika många ff som då (11st)

Vad beror ökningen av kreditvärdighet på? Blev den bara bättre för att kag köpte min upplysning?

Dom 11 förfrågningarna du har, är det Tele2 eller är det Inkassobolag eller vad är det för förfrågningar?

Bilagor

• 2FC3A8D0-80ED-4B93-8513-334DD278152A.png
    2FC3A8D0-80ED-4B93-8513-334DD278152A.png
    217.4 KB · Visningar: 211
Sitter och tittar på min senaste Bisnode-kopia. Inget score, inget betyg, ingenting. Bara inkomst antal förfrågningar och dylikt.

Sitter och tittar på min senaste Bisnode-kopia. Inget score, inget betyg, ingenting. Bara inkomst antal förfrågningar och dylikt.
Vilket företag var det som tog bisnode upplysningen? Har också varit med om det tror jag.

Mitt betyg gick upp till 5 ifrån 4....Förbättring alltså. Det efter 3 nya upplysningar varav två är ifrån inkassobolag.
Men när jag tappade 10 förfrågningar hände ingenting. Hur jävla märkligt är inte det då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp