Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En kanske dum fråga men det enda sätt att se sitt kreditbetyg hos Bisnode är via betaltjänsten på Minupplysning? Finns ingen tjänst motsvarande "Kreddy" där du kan se det eller som du kan se Creditsafes betyg i Tink-appen (även om det är gratis på Creditsafes hemsida också?
Köpte Min upplysning idag. Ser att betyget höjdes från 1 till 2 den 4:e November. Men det har blivit några upplysningar efter detta datum och på dessa står det att betyget är 1. Mycket märkligt.
Köpte precis ” min upplysning” mest för skojsskull och se vad jag har för kreditvärdighet. Det stod att jag har en 7a som kag tycker är väldigt märkligt för när jag tog farilo i oktober och fick en upplysning av dom så stod det o den upplysningen att jag hade en 2a? Det var två månader sen och jag har lika många ff som då (11st)
Vad beror ökningen av kreditvärdighet på? Blev den bara bättre för att kag köpte min upplysning?