Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bisnode Minupplysning?

alltså krediterna själva summorna uppdaterades där runt den 15:eek:nde denna månaden, men inget med betyget då. Det uppdaterades då igår som sagt när ff försvann, hoppas på bättre betyg nu vid midnatt när jag har 0 ff :)

Sjukt konstigt att mina ff fortfarande är kvar på bisnode nu som är tagna 2019-05-26... betyget kanske släpar efter som du sa terry men dom borde väl ändå försvinna från upplysningen

Bisnode steg från 3-4. Har 5 förfrågningar, 3 försvinner i juli.

Väldigt märkligt att jag har så dåligt betyg fortf. stiger med 1 poäng varje gång var tredje månad typ.

Någon som vet var jag kan få ett lån godkänt med 2 i bisonode betyg

Någon som vet hur mkt ens ff på bisnode påverkar bisnode betyget ? Jag har aldrig haft bättre än (1) kredit avrådes hahah

Någon som vet hur mkt ens ff på bisnode påverkar bisnode betyget ? Jag har aldrig haft bättre än (1) kredit avrådes hahah
alltså fattar ingenting jag har nog 85 förfrågingar på BISNODE och inga betalningsanmärkningar ändå står det 7:a i betyg, läser andra som har otroligt bra förutsättningar men 2 i betyg, begriper ingenting :/
hur fan fungerar deras system? jag borde ju ha den siffran isf.

Tex senaste upplysningen arvato, så står det på upplysningen 7:a

alltså fattar ingenting jag har nog 85 förfrågingar på BISNODE och inga betalningsanmärkningar ändå står det 7:a i betyg, läser andra som har otroligt bra förutsättningar men 2 i betyg, begriper ingenting :/
hur fan fungerar deras system? jag borde ju ha den siffran isf.

Tex senaste upplysningen arvato, så står det på upplysningen 7:a
Nä jag fattar inget hur deras system funkar ,,,,så j*vla skevt skulle jag komma upp i 2 skulle det fan va klackarna i taket hahah aldrig haft

Jag har 20 ff på i bisonode och 2 i betyg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp