Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bisnode Minupplysning?

Uppdateras var tredje månad exakt ELLER när du tar en ny förfrågan.

Värdelös tjänst för övrigt då den inte stämmer. Deras kunder använder aldrig denna kreditmodell.

Det stämmer. Problemet är att scoringmodellen deras kunder använder ALDRIG visar bättre betyg än det man själv har när man loggar in på MinUpplysning...

Förstår jag det rätt att det enda sättet att se sitt betyg på Bisnode är att betala 299 kr eller kolla på sin senaste kreditförfrågan från BN?

Eller teckna på faktura och sen använda 2 veckors ångerrätt.

Försvinner inte upplysningar på bisnode på årsdagen efteråt?

Jag har 2 upplysningar 2019-05-26 men dom står fortfarande kvar idag. Antar dom är borta vid midnatt då?
På Minuc så försvinner dom samma dag

Jag har 2 upplysningar 2019-05-26 men dom står fortfarande kvar idag. Antar dom är borta vid midnatt då?
Försvinner inte förrän imorgon, tyvärr

Vad har du för betyg?
Problemet med bisnode är att till och med betyget kan släpa ett par dagar.

Vad har du för betyg?
Problemet med bisnode är att till och med betyget kan släpa ett par dagar.

jag har dåligt betyg (3) på bisnode säkert pga många ff, 14 st just nu. På ons & torsdag försvinner 5 st totalt så då har jag bara 9 kvar. Lär kanske göra något på betyget kan man hoppas.
Men jag ska söka samlingslån på advisa och då har jag förstått att bisnode inte spelar så stor roll.

jag har dåligt betyg (3) på bisnode säkert pga många ff, 14 st just nu. På ons & torsdag försvinner 5 st totalt så då har jag bara 9 kvar. Lär kanske göra något på betyget kan man hoppas.
Men jag ska söka samlingslån på advisa och då har jag förstått att bisnode inte spelar så stor roll.
När uppdaterades din uc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp